22 Eylül 2012 Cumartesi

Neden hala çok uyuyoruz?

    Her gün yaklaşık 8 saat uyuyoruz.(Ben hariç)Şu bir kaç yıl öncesine kadar herkes en iyi uykunun 8 saat olduğunu sanıyordu.Bilim adamları bile.Şimdi ise bizlere daha az uyumalıyız dendi.Fakat bu söylenilenlere kaç kişi uydu?

    Ben söyliyeyim.Aklını başına alanlar.Bu da az kişi demek oluyor.Atık sizlerin insanların daha az uyuması gerek daha çok çalışmalıyız.Kendimiz için...Hayat için...Yoksa bir bakmışsınız ölmüşüz.
Dünyada yokuz artık.Her sıradan insan gibi toprağa verilmiş ve kaybolmuşuz.Kafanızda düşünüyorsunuzdur.Ölüceksek neden çalışalım.İşte aslına bakarsanız sorun burada başlıyor.İlk olarak kendinize bir gaye ve hayat felsefesi edinin.Ne bileyim...Kendinize ben yarın Starbucks'tan kahve içiceğim deyin.Kitap okuyun.Çok önemli
aslında...Ben kitap okumayı çok geç alışkanlık edindim.Ne bileyim bir şeyler yapın bir şeyler bulun hayata tutunun.Yoksa dediğim gibi hayatı durduramıyoruz.Sadece yaşıyoruz...Hayatınıza çok iyi şeyler yapabileceğiniz 2 saat daha ekleyin.Demek istediğim 6 saat uyuyun.
   Belki de gelecekte ki en önemli insanlar olacaksınız.Kim bu adam diye düşünmeyin sadece Samanyolu'nun
en akıllı insanı olduğunu bilmeniz yeterli.

Benzer Yayınlar

Neden hala çok uyuyoruz?
4/ 5
Oleh

Abone Olun

Yazılarımızı beğeniyor musunuz?Abone Olun Yazılarımı Kaçırmayın.